Koniec roku oznacza wiele rzeczy dla wielu ludzi, ale dla specjalistów ds. marketingu często oznacza to spoglądanie daleko w przyszłość. Ustanowienie podstaw dla udanego roku rozpoczyna się wcześnie, zwłaszcza jeśli chodzi o kalendarze biznesowe.
Na jaki promocyjny kalendarz biznesowy postawić?
Kalendarze promocyjne różnią się złożonością od jednej firmy do drugiej. Niektóre z nich polegają na popularnych motywach sprzedażowych, podczas gdy inne chcą by ich projekty były naprawdę wyjątkowe i wkładają w to wiele kreatywności i innowacji. Im więcej czasu przeznaczysz na to, by zastanowić się co umieścić w kalendarzu biznesowym na nadchodzący rok, tym bardziej będzie to skuteczne. Oto kilka wskazówek, o których warto pamiętać podczas planowania kalendarza biznesowego na kolejny rok.
Utwórz kalendarz biznesowy, który działa
Zacznij od mocnych stron swojej firmy, kiedy zdecydujesz, jakie rodzaje promocji chcesz podkreślić w tym projekcie. Jeśli największe święta i wyprzedaże weekendowe są Twoim chlebem powszednim, będziesz chciał się upewnić, że te promocje będą promowane przez Twoje kalendarze biznesowe. Jeśli pojawią się nowe trendy i możliwości – ich również nie zapomnij uwzględnić w projekcie. Niezależnie od tego, co działa najlepiej w Twoim mniemaniu, koniecznie dodatkowo pomyśl o możliwościach wyróżnienia się z tłumu. Może to oznaczać uruchomienie wyjątkowej kampanii zgodnej z zainteresowaniami klientów, podczas której będziesz rozdawać te kalendarze lub cokolwiek innego, co tylko wpadnie Ci do głowy, a będzie miało potencjalną wartość istotną w kontekście biznesowego kalendarza.