1. Lineage2-Info - Twoje kompendium wiedzy o Lineage 2 Community Forum
  2. Lineage 2
  3. Newbie

Kompletnie zielony, pomoc w wyborze.

Dział dla początkujących. Masz jakiś problem? Zapytaj tu.

5 Replies 2,551 Views Last Updated on 2 years ago

naoymi

Newbie

Napisał w 2 years ago

Witam,
jestem kompletnie zielony jezeli chodzi o L2, sciagam wlasnie officiala, lada moment i bedzie. Zainteresowala mnie klasa Kamael czy jakos tak, chodzi o tych, ktorzy atakuja uzywajac szpad, ale uwielbiam grac takze lucznikami(w kazdym innym MMO). Co bedzie lepsze na poczatek ? Dodatkowo jaka rasa pod lucznika itp.

Kriss_Hietala

Newbie

Napisał w 2 years ago

soul breaker budzi się jako mag. Więc przemyśl, czy ci to odpowiada. Łucznik każdy inny, byleby nie ludzki (kiepski racial).

naoymi

Newbie

Napisał w 2 years ago

"soul breaker budzi się jako mag" szczerze, gowno mi to mowi ;D Jak budzi sie ? jakis quest na dalsza klase? Czytalem o jakims hawkeye, ale jaka rasa wymagana ?

madcat_men

Elder

Napisał w 2 years ago

przy tworzeniu postaci wybierasz czy chcesz żeby był to fighter czy mag, jak wybierzesz fightra to możesz iść ścieżką łucznika a jak wybierzesz maga to możesz iść ścieżką soul brakera.

do 85 lvl są różnice w skilach i przed godem warto było się głęboko zastanowić, obecnie po 85 lvl na klasach "przebudzonych" różnice są kosmetyczne w statach...

Hawkeye to jest ludzki łucznik i nie zgodzę się tutaj z Kriss, ponieważ był to jeden z najbardziej przydatnych łuczników i nie nazwałbym go słabym.

ps. questy z rozwojem postaci powinny być na stronie

naoymi

Newbie

Napisał w 2 years ago

To znaczy, ze moge spokojnie robic krasnoluda warriora by potem zrobic jakies specyficzne questy i stac sie lucznikiem ? Mam slabosc do karlow. I jeszcze jedno pytanie, czy robiac dwarfa pod lucznika moge tez isc troche w crafting(uwielbiam, kocham)

Megalord

Główny administrator

Napisał w 2 years ago