Nawigacja

Klasy

Kamael

Trooper

Troopers jest pośrednią klasą, którą każdy Male Kamael Soldiers musi przejść, by osiągnąć bardziej zaawansowane klasy. Życie Kamael’a polega na używaniu ekskluzywnej broni, która została specjalnie stworzona dla tej klasy, oraz używanie dusz. Gdy Male Kamael staje się Trooper, zaczyna być rozpoznawalny wśród społeczności Kamael, jako wytrenowany wojownik.

Styl gry:

Trooper jest wykształconą formą z Male Kamael Soldier i dzierży on moc ciemności. Największa różnica pomiędzy Male Kamael Soldier a Troopers,to to, że Trooper używa ekskluzywnej broni, takiej jak starożytny miecz czy rapier. Dodatkowo Trooper włada silną magią i możliwością debuffowania przeciwnika, co pozwala na koncentrację dusz i uwolnienie ich zależnie od sytuacji.

Berserker

Berserkers są jak gwałtowne podmuchy wiatru na polu bitwy. Ich szybkość i gracja posługiwania się starożytnym mieczem jest czymś, o czym myślałeś, że będziesz czytał tylko w mitach czy legendach. Otrzymali oni szybkość i moc ataku poprzez użycie na sobie magii, która ich wzmocniła. Są oni strażnikami armii Kamaeli, ponieważ są biegłymi szermierzami. Tylko Male Kamael może zostać Berserker’em.

Styl gry:

Wyspecjalizowani są onu w ataków fizycznych, które zadają starożytnym mieczem, co wynika z ich wcześniejszego treningu, gdy byli jeszcze Troopers. Ich podstawowy styl walki jest podobny do tego, który reprezentują Orc Destroyer, ale mogą oni używać ataków dalekiego zasięgu przy użyciu starożytnego miecza. Mogą oni zwiększyć swoją obronę poprzez użycie dusz oraz wzmocnić się, by zwiększyć okrucieństwo swoich ataków. Posiadają oni także unikatowy styl walki, który bazuje na przeróżnych umiejętnościach.

Soul Breaker

Z magicznymi umiejętnościami i nieodstającymi im fizycznymi, Soul Breakers posiedli moc władania mieczem połączoną z używaniem magii. Są oni dowódcami armii Kamael’ów. Klasa ta jest dostępna dla Male & Female Kamael. Walczą używając najstarożytniejszych technik, połączenia szybkich cięć i czarnej magii.

Styl gry:

Ten styl walki dostępny jest dla Male & Female Kamael. Są świetnymi miecznikami, którzy używają rapierów w połaczeniu z magią. W bliskim starciu używają rapiera. Gdy stają oko w oko z grupą przeciwników lub wróg jest w pewnym dystansie, bazują oni na atakach dusz polączonych z czarną magią. Soul Breakers mają unikatowy styl walki, chodzi tu o kradzież buffów przeciwnika oraz zadawanie obrażeń, poprzez odbicie magii wroga.

Doombringer

Doombringers są zaawansowaną formą Berserkera i są zdolni do używania silniejszych i bardziej złożonych umiejętności. Doombringers są wojownikami Kamaeli, którzy osiągnęli szczyt swoich potencjałów. Ich umiejętności konkurują z siłą starożytnego Hero Kamaeli, Harkilgamed’a.

Styl gry:

Doombringer są najwyższą rangą, jaką może osiągnąć Berserker. Odziedziczyli oni umiejętności od Harkilgamed’a, jednego z najpotężniejszych bohaterów. Mistrzowsko władają mieczem, boją się ich nawet Bogowie. Doombringers obudzili długo nieaktywne umiejętności, oraz pozyskali takie, aby móc używać Final Form.

Soul Hound

Soul Hounds są magicznymi szermierzami. Posiedli oni wiedzę i moc jednego ze starożytnych bohaterów. Krążą plotki, że posiadają oni również jego potężną moc magiczną.

Styl gry:

Soul Hounds są Kamaelami, które odziedziczyły umiejętności i wiedzę Catenate, jednego z trzech Hero. Mogą ją także używać do przywołania Leopold'a, broni oblężniczej, która uderza wielu wrogów na raz. Soul Hounds, tak jak inni Kamael’e, zerwali pieczęć, która zablokowała ich Final Form, i uwolnili starożytną moc.

Warder

Warders są klasą pośrednią, którą musi przejść Female Kamael Soldiers, by uzyskać dostęp do bardziej zaawansowanych form. Warders wyspecjalizowani są w kuszach i rapierach. Ich trening skupia się na absorbowaniu i używaniu dusz, jak także na zastawianiu i rozbrajaniu pułapek. Warders są podobni do Troopers, ale specjalizują się w atakach dalekiego zasięgu, które zapewnia im kusza.

Arbalester

Droga Arbalester’a zaczyna się wtedy, gdy Warder naprawdę opanuje swoje umiejętności kusznicze. Mogą oni wytwarzać specjalne bełty, które znacznie zwiększają siłę ich potencjalnych ataków. Wykorzystują oni ataki dalekiego zasięgu, połączone z precyzją i szybkością. Dodatkowo, posiadają oni wiele specjalnych umiejętności, takie jak pułapki. Zwykle są potężniejsi w grupach, niż podczas samotnej walki. Klasa ta jest dostępna tylko dla Female Kamael, a jej ataki bazują na różnych umiejętnościach kuszniczych. Mogą w drastyczny sposób zmienić pole bitwy, poprzez ustawienie na nim wielu pułapek. Są one stawiane przez wykorzystanie zebranych wcześniej dusz. Umiejętności pozwalają im na uniknięcie ataków wroga, poprzez użycie Decoy lub ShiftTarget.

Trickster

Tricksters udoskonalił pułapki Arbalester'a. Mówi się, że Tricksters odziedziczyli swoje umiejętności od bohatera Rodenpecular, znanego jako ostatniego Hero. Legenda głosi, że pokonał on mrowie przeciwników, za pomocą jedynie złotej tarczy. Specjalizował się on w obronie, gdy pozostali dwaj bohaterzy wykształcili swoje umiejętności do ataku. Głosi także, że spadł on z Golden Hill of the Isle of Souls. Tak jak reszta profesji Kamael, posiadł on starożytną moc, która zwie się Final Form.

Inspector

". . . Berserker, korsarz który walczy w pierwszej linii, Soul Breaker, lider który może używać jednocześnie i w harmonii mocy duszy i siły fizycznej, i Arbalester, ten który omamia przeciwnika i atakuje z dystansu. Armia Kamaeli, która zawierała tych trzech wojowników, była w stanie wszystkich chciwych; jednakże nawet najostrzejszy miecz straci swą ostrość i impas. Gdy trzech bohaterów przekazało swoją wiedzę i moc dla Kamaeli, to nie było wystarczające…”- fragment starożytnego pamiętnika zostawionego w Stalactite Grotto of the Arbiter .

Judicator

Judicators są elitą wszystkich wojowników Kamael. Tylko Inspectors, którzy przeszli gruntowny trening, mogą osiągnąć tytuł Judicator. Mówi się, że Judicators mogą kontrolować emocję innych istot żywych oraz ich wolę. Mają również moc, by realizować swoje cele w przyszłości.

Elf

Elven Knight

Elven Knights są wojownikami, którzy otrzymali trening we władaniu mieczem na poziomie profesjonalisty. W celu wykorzystywania bardziej efektywniej ataku i obrony kontynuowali oni trening w walce mieczem oraz stworzyli lekkie miecze i bronie, które wspomagają ich umiejętności.

Styl gry:

Elven Knights różnią się od innych Knights w swoich wykształconych umiejętnościach i możliwości odnowy HP. Poruszają się bardzo szybko i ich szybkość rzucania zaklęć jest bardzo chwalona wśród grup.

Elven Scout

Niektórzy Elves preferuję łuki od miecza i Ci wojownicy stali się Elven Scouts. Żyją oni komfortowo w lasach i ich podstawowym ekwipunkiem jest łuk, sztylet i lekki strój.

Styl gry:

Styl gry Elven Scout jest podobny do stylu Rogue, którego skille są najbardziej odpowiednie w lesie. Z ich zdolnościami leczącymi i buffami spierającymi są oni mile widziany w grupach. Ich wysoka sprawność i szybkość poruszania się sprawia, że są dobrymi zwiadowcami i mistrzami w atakach długodystansowych.

Elven Wizard

Elven Wizards dzielą magiczną siłę świata na cztery elementy, tak jak ciemność i światłość. Wtedy wzmacniają oni moc tych elementów i łączą je, by wyprowadzić magiczne ataki. Elven Wizards mogą używać średnio poziomowej magii elementarnej i magii przywołania.

Styl gry:

Styl Elven Wizard jest podobny do stylu Wizards, jednakże charakterystyka magii przez nich używanej przywołanych kreatur są zupełnie różne od Wizards innych klas. Szybko rzucają zaklęcia, jednak ich moc magicznych ataków jest dosyć słaba oraz nie mogą oni używać czarnej magii.

Elven Oracle

Elven Oracles są mistykami, którzy pożyczają moc bogów, by tworzyć cuda. Jednak mają oni podobne umiejętności do Human Clerics, ich kult różni się jedynie bogami, lecz nie ma między nimi zbytniej różnicy w umiejętnościach.

Styl gry:

Styl gry jest podobny do stylu Cleric. Jednakże Elven Oracles posiadają większą szybkość poruszania się i rzucania czarów. Specjalizują się też w innym zakresie umiejętności.

Temple Knight

Temple Knight , który osiągnął szczyt mistrzostwa we władaniu mieczem, pożyczył swą moc od bogów światła i wody, aby wzmocnić nimi swoją magię i miecz. Angażuje się on w bitwę poprzez przyzwanie cubic’ów, aby asystowały one podczas walki tak jak Storm Cubic, czy poprzez wezwanie Life Cubic, który leczy właściciela.

Swordsinger

Swordsinger ma przepiękny głos, którego używa do zwiększenia morale członków jego party i wspomagać je podczas walki. Pomaga on odnowić siłę witalną członków party poprzez Song of Life oraz zwiększa obronność przy użyciu Song of Earth. Głos tego osobnika jest mile widziany w każdej drużynie.

Plainswalker

Plainswalker , który przyzwyczajony jest do życia na zewnątrz niż wewnątrz jakiejkolwiek budowli, jest podróżnikiem utalentowanym w każdej dziedzinie eksploracji i walki. Atakuje on przeciwników od tyłu używając skille Backstab i może zwabiać pojedyncze potwory, co daje dla party większe możliwości.

Silver Ranger

Przede wszystkim, Silver Ranger jest idealnym wojownikiem elfów, który po mistrzowsku posługuje się łukiem. Może on przygotować Double Shot, który wystrzeliwuje dwie strzały jednocześnie oraz Burst Shot, który uderza w całą grupę wrogów, która znajduje się w obszarze celu.

Spellsinger

Spellsinger dogłębnie zapoznał się z magią elementarną i korzysta on z tej, która bazuje na atakach wody. Używa on tarczy zwanej Freezing Skin, która odbija obrażenia, które zadaje mu przeciwnik oraz używa Ice Dagger, by posłać we wrogów sztylety stworzone z lodu.

Elemental Summoner

Elemental Summoner włączają się w walkę poprzez servitorów i użycie różnej magii. Tak jak inni summonerzy, zastępczo włączają się do bitwy. Zwiększa on fizyczną i magiczną moc servitora poprzez umiejętności Servitor Physical Shield i Servitor Magic Shield. Elemental Summoner zwiększa także szybkość ataku poprzez Servitor Haste.

Elven Elder

Elven Elder stoi na straży religii wody i wspiera swoich sojuszników poprzez różne metody magiczne. Zwiększa on możliwości obronne poprzez Bless Shield. Okazjonalnie Elven Elder będzie używał na nieumartych skilla Might of Heaven.

Eva’s Templar

Eva's Templar jest prestiżowym tytułem nadawanym dla najsilniejszego Temple Knight, który ochrania Eva i stoi na czele Elves. Knights, którzy prezentują swoje miecze w imieniu bogini Eva, stają się strażnikami wody i prowadzą elfów do upadku Shilen; ich priorytetowym zadaniem jest obrona kolegów, która jest ważniejsza od pokonywania wrogów.

Sword Muse

Sword MusesSword Singers, którzy osiągnęli szczyt sławy w śpiewaniu duchowych piosenek, unikatowych dla Elves. Piosenki ich duszy są piękne i łączy się z nimi pewna moc. Magia ekskluzywna dla Elves, te piosenki wzmacniają umiejętności bojowe i morale tych sił, które zostały przez te pieśni wsparte. Pomaga to w walce i przekazuje błogosławieństwo bogów na ludzi. W czasie istnienia Imperium Elmoreden, liczba Sword Singers, która osiągnęła poziom Muse, zaczęła ciągle maleć, co sprawiło, że pozostały po nich tylko legendy, lecz obecnie zaczęły one powracać, wraz z pogłoską o Pani z jeziora.

Wind Rider

Elves , rasa należąca do lasu i wody, jest zbliżona do wiatru. Spośród najbardziej doświadczonych Plains Walkers, podróżników, którzy mogą pojawiać się i znikać jak wiatr, zwani są Wind Riders. Wyposażenie w nadzwyczajne umiejętności są oni odkrywcami zaawansowanymi w walce i eksploracji oraz zaaklimatyzowali się w życiu na łonie natury.

Moonlight Sentinel

Łuk jest bardzo ważną bronią podczas wojny dla Elves, którzy preferują tradycyjne ataki dalekiego zasięgu lub styl walki uderz-i-uciekaj, gdy walczą w zwarciu. Tytuł nadawany najbardziej doświadczonym łucznikom spośród Elf Warriors, Moonlight Sentinel, tak się zwie, ponieważ oznacza to starożytne polowania w świetle Księżyca.

Mystic Muse

Mystic Muse jest tytułem nadawanym dla Spellsingers, którzy osiągnęli szczyt swoich możliwości i opanowali cztery podstawowe żywioły. Określa się ich jako muzy, które posiadają piękny i mistyczny głos bogów. Jednakże posiadają oni moc porównywalną do Archmages of the Ivory Tower, najsilniejsze instytucji elementarnej magii, rzadko też wychodzą z lasu i ich wielkość jest nieznana.

Elemental Master

Elemental Master jest tytułem nadawanym dla najbardziej utalentowanych pośród Elemental Summoners. Elemental Masters są najmądrzejszymi summonerami, którzy praktykują technikę magii przywołania, która jest ekskluzywna dla Elves, a której fundamenty powstały na bazie tego, że magia jest zjawiskiem naturalnym.

Eva’s Saint

Kapłani Eva, którzy rozpowszechniali jej naukę, Elders, którzy osiągnęli szczyt umiejętności i siły, są zwani teraz Eva's Saints. Chwalą oni pokój, leczą choroby i propagują miłość, ale są również rezolutnymi kapłanami, którzy biorą udział w walce w celu ochrony swoich sojuszników i utrzymaniu pokoju.

 

Mroczne Elfy

Palus Knight

Palus KnightsDark Elf Fighters, którzy otrzymali trening mieczem na poziomie profesjonalnym. W celu podwyższenia swoich umiejętności władania mieczem oraz ataku i obrony, kontynuowali oni trening oraz stworzyli odpowiednie zbroje i bronie, które będą pomagały w odzwierciedleniu ich umiejętności.

Styl gry:

Jest podobny do stylu innych Knights. Palus Knights posiadają wiele umiejętności i specjalizują się w magii zadającej obrażenia.

Assassin

Dark Elves , którzy preferują łuk, nad mieczem, stają się Assassins. Są niewidzialnymi wojownikami, którzy sami siebie wyposażają w łuk i sztylet oraz lekką zbroję, by móc się łatwo poruszać.

Styl gry:

Jest podobny do stylu Rogue. W porównaniu do Rogues, mają oni duże zdolności ataku i dostęp do magii i skilli, które skupiają się na zadawaniu jak największych obrażeń dla wroga.

Dark Wizard

Dark Wizards dzielą magiczne siły na cztery elementy, tak jak ciemność i światłość. Wzmacniają je potem i tworzą z nich czary zaawansowanego poziomu. Dark Wizards mogą używać magii średniego poziomu, czarnej i przywoławczej.

Styl gry:

Jest podobny do innym magów. Charakterystyczne są tutaj sum mony, które różnią się od innych. Także jak Dark Mystics, ich magia jest potężna, ale szybkość odnowy MP jest bardzo mała.

Shillien Oracle

Shillien Oracles są magami, którzy pożyczają moc od bogów- dokładnie od Shillien- by tworzyć cuda. Jednak są one podobne do możliwości Clerics lub Oracles, ich kulty różnią się bogami, co powoduje odmienność skilli i zaklęć.

Styl gry:

Styl gry Shillien Oracle jest podobny do stylu Cleric lub Oracle. Jednakże Shillien Oracles mają dostęp do innych buffów i zaklęć.

Shillien Knight

W przeciwieństwie do Temple Knight, który używa magii światła i wody, Shillien Knight używa magii ciemności i wody, dodając je do swoich skilli i miecza. Absorbuje on fizyczna moc przeciwnika za pomocą Vampiric Cubic lub Viper Cubic, lub może on przywołać zatruwającego cubic’a. Shillien Knight może także powalić przeciwnika poprzez uderzenia pioruna ze skilla Lightening Strike.

Bladedancer

Bladedancer głównie używa duali i zwiększa umiejętności członków party poprzez ich taniec. Asystuje on podczas polowania poprzez zwiększanie mocy ataków skillem Dance of Warrior. Bladedancer zwiększa także obrażenia zadane przez krytyczne ataki , umiejętnością Dance of Fire.

Abyss Walker

Abyss Walker jest doświadczony w walce i eksploracji, specjalizuje się natomiast w zabójstwach. Używa on takich samych technik jak najemnicy z Silent Move i Backstab, lecz posiada on większą siłę ataku. Jednakże w związku z relacyjnie małą siłą fizyczną, Abyss Walker jest w gorszej sytuacji podczas walki w zwarciu.

Phantom Ranger

Phantom Ranger używa bardzo umiejętnie łuku i technik podobnych do innych łuczników, ale także posiada dużą moc ataku. Osłabia on obronę swojego przeciwnika poprzez skill Hex i może nękać wrogów z daleka skillem Double Shot, który wyrzuca dwie strzały jednocześnie.

Spellhowler

Spellhowler używa w największym stopniu elementarnej magii. Jest połączeniem Sorcerer’a i Necromancer’a, rzuca on zaklęcia korzystając z mocy wiatru. Spellhowler zadaje duże obrażenia za pomocą Tempest, który tworzy tornado dookoła celu, lub może o użyć Hurricane, by wystrzelić ostrza wiatru z pewnego dystansu.

Phantom Summoner

Phantom Summoner znany jest przez wzywanie złych duchów. Zwiększa on fizyczną i magiczną moc servitora poprzez umiejętności Servitor Physical Shield i Servitor Magic Shield. Phantom Summoner zwiększa także szybkość ataku poprzez Servitor Haste.

Shillien Elder

Shillien Elder biegle władają wysoko poziomową magią wsparcia- rzeczywiście, wzbudzają tym strach wśród swoich przeciwników. Rzuca on różne zaklęcia wspierające, włączając w to Purify, która leczy zatrucia, krwawienia i paraliż sojuszników. Moc ataku członków party jest drastycznie zwiększona samą obecnością Shillien Elder.

Shillien Templar

Wśród Shilien Knights, wyznawców bogini podziemia, Shilen, Ci rycerze są przez Nią pobłogosławieni. Biegli w czarnej magii, praktykują także wzywanie umiejętności magicznych.

Spectral Dancer

Spectral Dancers są rycerzami ciemnych elfów, którzy posiadają zdolności wywołania burzy śmierci i zniszczenia, poprzez taniec dwóch mieczy. Bladedancers dają śmierć i chaos dla wrogów, przez swój taniec. Ekstremalnie rzadcy tancerze wśród nich mogą obudzić drzemiące w głębinach siły i stać się Spectral Dancers.

Ghost Hunter

Tytuł nadawany dla bardzo zaawansowanych Abyss Walkers, Ghost Hunters są znani ze swoich umiejętności zaskoczenia i ataku. Z wyjątkiem weteranów, tylko kilku istniejących Abyss Walkers osiągnęło tą godność.

Ghost Sentinel

Moonlight Sentinel jest szczytem jaki może osiągnąć Elf archers, tak Ghost Sentinel jest godnością osiągalną przez najlepszych Dark Elf. Ich najważniejszym priorytetem jest umiejętność niszczenia i zyskali tytuł Ghost Sentinel, ponieważ niezależnie od danego im celu, likwidowali go.

Storm Screamer

Storm Screamers są znakomitymi Spellhowlers, którzy praktykują niezwykle potężną magię, ale zostali wykluczeni ze społeczności Ivory Tower, ponieważ zostali posądzeni o praktykowanie czarnej magii.

Spectral Master

Najbardziej utalentowani spośród Phantom Summoners, Ci którzy potrafili przywołać istoty śpiące w mrokach, Spectral Masters są najbardziej uzdolnionymi summonerami od Dark Elf. Osiągnęli oni nowy poziom mocy poprzez minione wieki.

Shillien Saint

Zdecydowanie oddani naśladowcy, Shillien Saints kultu Mother Shilen, którzy żyją we śnie, w cieniu otchłani zaświatów. Zwani są także jako kapłani ciemności, mają możliwość tworzenia starożytnych cudów związanych z Shillien Elders, które kiedyś były nieaktualne. Są oni także nadzieją Dark Elves, którzy wierzą, że Shillien Saints zwiastuje powstanie nowego świata wraz ze wskrzeszeniem bogini ciemności.

Ludzie

Warrior

Warrior jest zaawansowaną klasą Human Fighter, która bazuje na swojej potężnej sile. Od czasu, gdy Warriors przestali należeć do regularnej armii, większość z nich zaczęła pracować niezależnie. Warriors bazują na umiejętności posługiwania się mieczami. Są w tym mistrzami. Skoncentrowani na wzmacnianiu swojej siły i mocy, zaczęli dystansować się do normalnych ludzi, aby lepiej skupić się na swoim szkoleniu. Warriors żyją na obrzeżach wsi i przyjęli pustelniczy tryb życia.

Styl gry:

Warrior jest klasą wyspecjalizowaną w atakach bliskiego zasięgu z impasem, który wkładają w użycie skilli. Warriors koncentrują swoje wysiłki na zwiększeniu własnej siły i zabijaniu potworów. Podczas gry w party, wojownicy mogą przez pewien czas tankować poszczególne potwory. Jednakże ich główną umiejętnością jest zadawanie dużej liczby obrażeń.

Human Knight

Human Knights otrzymali trening od specjalnej organizacji militarnej. Priorytetem Knights jest honor i gotowi są oddać własne życie za ojczyznę i króla. Ich podstawowym wyposażeniem jest jednoręczny miecz i tarcza.

Styl gry:

Klasa Knight specjalizuje się w fizycznych atakach z naciskiem na obronę. Ich umiejętności obronne są wspaniałe i ich leczenie samego siebie pozwala im na polowanie bez jakiejkolwiek asysty. W grze w party, Knights koncentrują się na przyciąganiu do siebie ataków mobów i uważaniu na własne zdrowie- pozwalają tak innym członkom party skupić się na zadaniu obrażeń.

Rogue

Rogues są wojownikami, którzy cenią umiejętności nad siłę- i profity są ważniejsze od honoru. W przeciwieństwie do poprzednich dwóch klas, Ci wojownicy w dużym stopniu używają ataków dalekiego zasięgu. Wolą mały miecz, łuk i lekką zbroję nad dużym mieczem i ciężką zbroją, która może spowolnić ich umiejętne ataki. Głównym zadaniem Rogue jest rekonesans, zwiad, szpiegowanie i eliminowanie pojedynczych przeciwników. W rzadkich przypadkach, Rogue wynajmowani są jako grupa, by wykorzystać ich jako armię łuczników.

Styl gry:

Polowanie jako Rogue może być naprawdę ryzykowne. Wykorzystując uniki do obrony i uzbrojeni w sztylety i łuki do ataku, Rogues mogą mieć problemy z walką z mobami, które mają bardzo wysokie poziomy. Podczas gry w party, Rogues unikają sytuacji, w której muszą zebrać na siebie potwory. Natomiast w wielu sytuacjach bitwy, mogą być oni pożyteczni poprzez wykorzystanie ich krytycznych obrażeń, które wraz z połączonym zasięgiem, mogą narobić wiele szkód dla przeciwnika.

Human Wizard

Human Wizards dzielą magiczne moce na świecie na 4 rózne elementy, tak jak ciemność i światło. Wzmacniają oni siłę tych elementów i stwarzają dzięki temu magię. Większość Human Wizards pochodzi z Ivory Tower of Oren lub są uczniami Human Wizards, którzy dawno temu przybyli z wieży. Mogą używać oni magii elementarnej średniego poziomu, czarnej magii i magii przywołania.

Styl gry:

Human Wizards umiejętnie używają magii elementarnej, magii przywołania i czarnej magii. Dzięki temu mogą oni przywoływać różne kreatury, które mogą im służyć do tankowania lub do regenerowania HP, mogą też zamieniać swoje HP na MP, aby przedłużyć swój czas życia. Podczas gry w party, Human Wizards zadają duże obrażenia, używając swoich potężnych zaklęć.

Cleric

Clerics są ludzkimi mistykami, którzy pożyczyli swoją moc od bogów, aby stwarzać cudy. Chociaż większa część z nich należy do organizacji religijnych, niektórzy z nich odmówili podjęcia jakiejkolwiek wiary i według własnego uznania, zaczęli wyznawać własne poglądy. Ich magia używana jest przeważnie do wspierania innych ludzi. Wraz z naturą ich profesji, bardzo często podróżują oni, by zdobyć pielgrzymów ich religii.

Styl gry:

Clerics wybrali białą magię i wspomagającą, co odznacza tą profesję, rzadko używają magię skierowaną na dany element. Podczas gry solowej, Clerics mogą zwiększyć swoje umiejętności poprzez użycie magii i noszenie lekkich zbroi. Jednakże ich moc fizyczna jest bardzo mała, co sprawia z nich powolnych łowców. Mogą oni jednak się non stop leczyć, więc nie są oni tak gorsi, jeśli chodzi o grę w pojedynkę.

Odkąd Clerics mogą używać obu typów magii, białej i wspierającej, traktowani są krytycznie przez party, oraz są witani w każdym zespole, by rzucać Might, Shield i zaklęcia leczące. W dodatku, podczas kryzysowych sytuacji, Cleric może kontrolować tłum, poprzez użycie umiejętności uśpienia.

Warlord

Warlord jest skuteczniejszy w walce jeden-na-wielu niż jeden-na-jeden.. Preferuje on bronie dalekiego zasięgu, takie jak włócznia. Uderza on z siłą burzy, która osłabia przeciwników. Warlord demonstruje swoją moc najefektywniej w grupie, na przykład podczas oblężeń zamku.

Gladiator

Nikt nie jest lepszy w walce jeden-na-jeden niż Gladiator. Na próżno wrogowie próbują uniknąć ich potężnych ataków. Gladiator pokazuje swoje mistrzostwo używania mieczy poprzez użycie Sonic Storm oraz poprzez wykonanie potężnych cięć oboma mieczami przez Triple Slash.

Paladin

Paladyni modlą się o moc do świętych bogów, by móc chronić wszystkie ważne rzeczy podczas walki i pokonać diabelskie duchy, które pojawiają się przed nimi. Lecząc samych siebie poprzez Holy Blessing, Paladyni używają Hate Aura, by ochraniać podległych im członków party.

Dark Avenger

W przeciwieństwie do paladynów, którzy używają najwięcej białej magii, Dark Avenger używa czarnej magii by rozgniewać swoich przeciwników. Wchłania on energię fizyczną ze zwłok używając Life Scavenge oraz odbija ataki poprzez Reflect Damage.

Treasure Hunter

Treasure Hunter , znany jako "niebezpieczeństwo, które czai się w ciemnościach", działa jedynie według własnych słusznych racji. Treasure Hunter porusza się bez strachu używając Silent Move i umiejętnie używa Backstab’a przeciwko przeciwnikom, by eliminować ich od tyłu.

Hawkeye

Zamiast używać sztyletów, Hawkeye zagraża swoim przeciwnikom z daleko poprzez używanie łuku. Staje się on silniejszy, gdy dołączy do większej grupy. Hawkeye celuje dokładnie w jednego przeciwnika, ale również efektywnie atakuje pobliską mu grupę poprzez Burst Shot.

Sorcerer

Sorcerer jest bardzo kłopotliwą istotą, która czerpie moc z elementów magii żywiołów. Wspiera on swoich sojuszników poprzez oblanie przeciwnika ogniem, przy użyciu Blazing Circle. Wrogowie w zasięgu Sorcerer'a tracą przytomność po użyciu Sleeping Cloud.

Necromancer

Necromancer używa energii ciemności, poprzez ożywienie czarnej magii tytanów. Przyzywa on ożywieńców ze zwłok za pomocą Summon Zombie i powoduje duże szkody przeciwnikowi poprzez Corpse Burst.

Warlock

Warlock używa energii, którą wydzielają żywe istoty. Może on tworzyć coś z niczego, poprzez używanie wysoko poziomowej magii przyzwania. Tak jak reszta summonerów, uczestniczy on w walce poprzez wzmocnienie mocy servitora przez Servitor Physical Shield i Servitor Magic Shield. Warlock może też zwiększać szybkość ataku swojego servitora poprzez Servitor Haste.

Bishop

Bishop jest świętą osobą tej ery, która tworzy cudy uzdrawiania i regeneracji poprzez użycie wysoko poziomowych umiejętności magii odnawialnej. Jeżeli jest to konieczne, przyłączy się on do walki wręcz, aby chronić samego siebie. Bishop odnawia moce fizyczne przez Vitalize, może leczyć choroby i krwawienia, oraz używa specjalnej magii na nieumartych.

Prophet

Prophet wzmacnia swoich sojuszników oraz osłabia wrogów, używając wysoko poziomowej magii ochronnej. Wraz z błogosławieństwem bogów zwiększa on maksymalną liczbę punktów witalnych dla kolegów przez Bless the Body. Prophet zwiększa także MP poprzez umiejętność Bless the Soul, oraz jeśli to potrzebne, może przywołać członków party do najbliższej wioski.

Duelist

Uznawany za jednego z najsilniejszych szermierzy w walce jeden-na-jednego. Duelist’a preferuje duale, która sam wybiera, często naciera na wrogów szybkim atakiem, podobnym do burzy. Nie nosi on ciężkich zbroi, wyznaje mentalność ogółu Gladiatorów, że najlepszą obroną jest silny atak.

Dreadnought

Wzywając starożytne moce najsilniejsi Warlords są nagradzani przydomkiem Dreadnought. Przystosowani w walce jeden-na-wielu, odznaczają się w walce solowej, co pozwala im na wyniszczenie wrogów, niezależnie od liczby, która przed nim stanie. Dreadnoughts preferują duże bronie, takie jak włócznia.

Phoenix Knight

Ci święci Paladyni, którzy czczą Boga światła, bronią swoich Panów i wspierają sprawiedliwość. Phoenix Knights używają zaklęć leczących, powołując się na błogosławieństwo Boga Światła. Są oni strażnikami, którzy walczą bardziej w obronie swoich kolegów, niż by zabić wroga.

Hell Knight

Odrzucając hipokryzję i udawania, Ci rycerze piekieł kierują bezpośrednio swój gniew w przeciwnika. Oddani zemście i bogu ciemności oraz niezachwiani w swoich przekonaniach, ogromni Dark Avengers chcą zniszczyć wszystko to, co stanie im na drodze.

Adventurer

Beztroski odkrywca, nieskrępowany przez klasę lub rangę, Adventurer jest koczownikiem, który wiecznie szuka wygranej, która przyniesie mu pieniądze i status. Jest wojownikiem, który umiejętnie uderza i ucieka, co jest jego atutem podczas walki. Nie można go lekceważyć, ponieważ mogą oni szybko odnaleźć i wykorzystać Twoją słabość.

Sagittarius

Sagittarius jest prestiżowym tytułem, który przyznawany jest najbardziej wyróżniającym się łucznikom wśród ludzi. W Elmoreden Empire tytuł ten był nadany wielu Hawkeyes. Wiele umiejętności, które posiadali oni, zostało przekazanych z pokolenia na pokolenie, utrzymując nienaruszone tradycje Sagittarius’ów. Po upadku ich kraju i związanym z tym okresem chaosu, umiejętności strzelców stały się nieaktualne, i żaden łucznik nie został już więcej nagrodzony tym tytułem. Wielu strzelców, zmuszonych przez szepty przeznaczenia, wyruszyło we własną podróż, lecz tylko nieliczni powrócili. Te dzielne dusze odziedziczyły legendę Sagittarius’a.

Archmage

Tytuł nadawany najbardziej zaawansowanym czarnoksiężnikom w Ivory Tower podczas ery Elmoreden, Archmage władają bez zarzutu czterema podstawowymi żywiołami. Przekraczając ograniczenia nieosiągnięte przez innych magów, osiągnęli oni trudne arkana magii wyższych poziomów i zaczęli być postrzegani jako symbol potęgi magicznej. Po upadku Imperium, nikt nie widział już więcej pojawiających się Archmages. Lecz obecnie zaczęli się znów pojawiać, wraz z pogłoskami o kobiecie, która zamieszkała w jeziorze.

Soultaker

Panowie śmierci i czarnej magii, Necromancer’zy, którzy byli w stanie przeciwstawić się mocy duchów otrzymują tytuł Soultaker. W przeciwieństwie do Sorcerers czy Archmages, którzy władają elementarną magią, Soultakers używają czarnej magii. Byli prześladowani w czasach Imperium, co doprowadziło do zapomnienia ich umiejętności. Wierzono, że skille te nie mogą już być odzyskane; jednakże podjęto pracę nad wskrzeszeniem Archmage. Wielu magów specjalizujących się w czarnej magii zaczęło podróż, by odzyskać stracone wizje. Garstka tych, którzy powrócili, nadano tytuł Soultakers.

Arcana Lord

Tytuł Arcana Lord nadawany jest dla Warlock’ów, którzy są najzdolniejsi w używaniu magii podporządkowanej żywiołom. Wzywając kreatury z innego świata, musza oni posiadać nieograniczoną wiedzę o ścieżce mocy, która prowadzi do poznania tajników sztuki przyzywania.

Cardinal

Bishops , którzy przekroczyli progi nauki o bogach światła i osiągnęli nowe umiejętności, zostali okrzyknięci tytułem Cardinal. Kapłani badający studia nad starożytnymi klerykami, zastanawiają się co spowodowało dysproporcję pomiędzy ich cudami a kierunkiem białej magii. Lata po tym, tylko doświadczeni powrócili i uformowali oddział zwany Forgotten Miracles, zmuszając innych do głoszenia zmartwychwstania Cardinals.

Hierophant

Kapłani, którzy wybrali drogę inną niż doktrynę całego Zakonu- "jedynie w ramach samoobrony, można używać magii" – wierzą oni natomiast w doktrynę agresywnej walki, która szybko powinna zakończyć dany konflikt. Wielu Prophets pracowało nad tym, aby dzisiejszy Świat stal się lepszym miejscem, ale ta część z nich, która osiągnęła szczyt możliwości, została nazwana przez szept przeznaczenia jako Hierophants.

Krasnoludy

Scavenger

W krasnoludzkiej fabryce można wyróżnić dwa rodzaje profesji. Scavengers podróżują po całym świecie, by zebrać materiały potrzebne do stworzenia itemów. Otrzymują oni także podstawowy trening, aby móc sobie poradzić w sytuacjach zagrożenia.

Styl gry:

Scavenger jest tytułem nadawanym dla Dwarven Fighter. Dwarven Fighters może otrzymać tą godność, jeśli skupi się na swojej pracy i będzie pozyskiwał itemy ze zwłok.

Artisan

Rzadko wyruszają w podróże, Artisans pozostają na swojej ławce i pracują nad stworzeniem itemów z materiałów, które pozyskali Scavengers i Bounty Hunters. Gdy jednak nawiąże się walka, używają magii przywołania.

Styl gry:

Klasa Artisan skupia się gównie na tworzeniu itemów. Jednakże podczas walki może on przywołać maszyny, które zostały stworzone do walki. Posiada on także dobre umiejętności do ataku i obrony oraz bardzo często walczy u boku swoich maszyn.

Bounty Hunter

Mówi się, że Bounty Hunter jest weteranem, który dokładnie zna swój fach i ma duże umiejętności kolekcjonerskie. Ponoć zebrał również szpony smoka. Bounty Hunter jest adeptem, który używa podczas walki Whirlwind. Posiada też wiele umiejętności związanych z działalnością handlową.

Warsmith

Warsmith może tworzyć itemy takiego poziomu, których Artisan nawet nie ruszy. Jest witany bardzo ciepło przez lordów każdego terytorium, wszystko to dzięki jego unikalnym umiejętnościom, które pozwalają budować mu machiny wojenne. Warsmith także potrafi używać umiejętności Whirlwind podczas walki. Posiada też wiele umiejętności związanych z procesem tworzenia.

Fortune Seeker

Fortune SeekersBounty Hunters, którzy ukończyli ulepszać swoje umiejętności kolekcjonerskie. Nie ma jasnych dowodów, ale ponoć Fortune Seekers wyrwali włos z wąsów Valakas'a. Jednakże duża liczba legend o Fortune Seekers została obalona, jednak obecnie powróciło kilku Bounty Hunters z pozornie niemożliwych podróży, co wznowiło pogłoski o powrocie Fortune Seekers.

Maestro

Mistrz tworzenia, który posiadł nadludzkie umiejętności związane z tytułem Maestro. Nawet pośród starszyzny i liderów tytuł ten jest naprawdę rzadki. Wierzono, że ich wskrzeszenie jest niemożliwe, ponieważ utracono wizję starożytnych rzemieślników, lecz część powracających Warsmiths zaczęła przekazywać swoją wiedzę innym, co złamało wierzenia, że utracono ją na zawsze.

Orki

 

Orc Raider

Marauders są wojownikami, którzy doskonalili sztukę wojenną i swoje umiejętności bojowe. Są główną siłą uderzeniową armii swojej rasy.

Styl gry:

Styl walki Orc Raider jest podobny do stylu Warrior’a, jednak w porównaniu do Warriors, używają oni większej ilości skilli, które bazują na sile fizycznej.

Monk

Kult Paagrio jest religią Orc’s. Spośród Orc Fighters starszyzna wybiera tych, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności fizyczne, zamiast polegać wyłącznie na broni. Ci orkowie są szkolenia na Monks. Monks głoszą drogę mocy i ognia, bez używania broni, ale zgodnie z nauką własnego wnętrza, która prowadzi do doskonałości i wzmocnienia sił fizycznych.

Styl gry:

Monks charakteryzują się swoimi szybkimi atakami fistami. Mogą także używać techniki, która gromadzi moce magiczne i wystrzeliwuje je w przeciwnika, by zadać mu obrażenia i spowodować osłabienie. Podczas gry solowej, Monk nosi tatuaże jako lekką zbroję i walczy za pomocą fistów, które zadają wiele szybkich ciosów, ale za to Monk unika wrogich ataków. Podczas gry w party Monks są przydatni, aby zadać szybkie i dewastujące obrażenia dla wroga.

Orc Shaman

Orc Mystic , który został pobłogosławiony przez bogów ognia może podążać ścieżką, by zostać Orc Shaman. Mystics mogą błogosławić wojowników, którzy wyruszają na wojnę, i zwiększać ich umiejętności bitewne. Mogą oni również rzucać klątwy, które zadają obrażenia wrogim siłom. Jest kilka rzeczy, które przerażają przed stanięciem twarzą w twarz z jednostką orków, na której czele stoi Shaman.

Styl gry:

Orc Shaman wspiera swoich sojuszników- rzuca bonusowe zaklęcia i leczy innych. Może on także rzucać potężne klątwy i w razie potrzeby zadać duże obrażenia za pomocą ataków fizycznych.

Destroyer

Rozwinięty Orc Raider, Destroyer jest ekspertem, który staje zawsze w pierwszych liniach natarcia na polu bitwy. Używa Whirlwind, by pokonać wrogów i wystraszyć ich swoją mocą. Walczy on bez strachu dopóty jego wrogowie nie polegną. Aura Destroyer'a powoduje strach u przeciwnika i konsternację.

Tyrant

Tyrant używa broni, która wspiera jego własne przekonania. Jest najlepszym studentem w świątyni mocy i ognia. Tyrant jest znany z używania takich technik jak Force Buster , dzięki której atakuje wielu wrogów poprzez wybuch energii; Burning Fist, która rzuca potężne ogniste pięści w przeciwnika; Punch of Doom, który powoduje ogromne obrażenia dla wroga, jednak kosztuje to wiele siły.

Overlord

Overlord jest Shaman’em, który jest kandydatem na lidera plemienia. Tworzy on własne klany i dba o nie poprzez różnego rodzaju magię, która wspiera jego klanowiczy. Overlord prowadzi rasę Orków poprzez użycie Seal of Winter, który redukuje szybkość ataku pobliskich przeciwników i poprzez Sight of Paagrio, który zwiększa celność członków klanu.

Warcryer

Warcryer jest Shaman’em, który otrzymał specjalny trening w pieśniach bojowych, oraz który jest jednym z najwyżej stojących w systemie magów. Wspiera on swoich sprzymierzeńców poprzez śpiewy, które mają magiczną moc. Warcryer jest ważny dla grupy podczas walki, dzięki Chant of Fury, który zwiększa szybkość ataków całego party, oraz Chant of Evasion, który zwiększa uniki.

Titan

Noszący wielkie miecze i topory Ci potężni Orkowi wojownicy egzekwują sprawiedliwość potężnymi atakami i miażdżą przeciwników bez sumienia.

Grand Khavatari

Legenda głosi, że najwyższy kapłan z Monastery of Fire posiadł moc, którą posiadali Tytani. Ci Tyrants, którzy posiedli umiejętności poprzednich Tytanów, pozyskali również prawdziwą moc fizyczną. Zdolni i utalentowani, którzy otrzymali tytuł Grand Khavatari, kwintesencja wojowników, wolą używać tatuaży niż niewygodnych zbroi.

Dominator

Orcs , którzy zrozumieli moc taktyki, Dominators są urodzonymi liderami i strategami. Nadanie tytułu Dominator, który mogą trzymać tylko najsilniejsi Overlords, prowadzi do dumy całej społeczności orków, którzy skoczą na ich polecenie z klifu, aby tylko zwyciężyć.

Doomcryer

Szczytem umiejętności bitewnych Orc's jest pieśń bojowa. Doomcryers są Warcryers, którzy perfekcyjnie ośpiewują pieśni bojowe, które pomagają w miażdżeniu wrogów. Za pomocą kilku słów leczą przyjacielskie siły i dodają im magicznym sił, zwiększają ich morale oraz rzucają klątwy na przeciwników.

Tłumaczył: Meagalord Źródło: lineage2.com

Reklama

SpaceShooter

Ankieta

Jak ci się podoba nowy wygląd strony?

Podoba

Może być

Nie podoba

Polub nas